Bazaari.fi - laadukkaita Second Hand -tuotteita jokaiseen kotiin

Ostoskori

Käyttöehdot

TOIMITUSEHDOT


Yleistä

www.bazaari.fi on Seppä Second Handin ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteita myy Seppä Second Hand (Y-tunnus: 3189778-9). Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout. Voit maksaa ostokset verkkopankissa, MobilePaylla, maksukortilla, laskulla tai osamaksulla.

- Tilauksen toimituskulut ovat 5,90 euroa. Yli sadan euron tilaukset ilman toimituskuluja.


Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Käytämme lähetysten toimittamiseen Postin sekä Matkahuollon kuljetuspalveluja.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin. Normaali toimituskulu on 5,90 euroa, tuotteen nouto Nummelasta on ilmaista.

- Paketit voit noutaa lähipostistasi tai pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin ja/tai sähköpostiviestin tai ilmoituskortin antamaasi osoitteeseen, kun sinulle on tullut noudettava lähetys.

- Huom: Posti säilyttää lähetyksiä vain viikon. Sen jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Jos et pääse hakemaan tilaustasi, sinun kannattaa lunastaa paketillesi lisää säilytysaikaa. Sen voi tehdä Postin verkkosivuilla.


Nouto verkkokauppiaan varastolta:

Voit noutaa tilauksesi itse Nummelan varastoltamme. Huom! Ilmoitamme sinulle kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi.

- Jos noudat tilauksesi itse, säästät toimituskulut.

- Ilmoitamme aina erikseen kun noutotilaus on haettavissa. Lähetämme sähköpostia, tekstiviestin tai soitamme.

- Huom! Varastolla ei ole jatkuvaa päivystystä, joten noudon ajankohta on syytä sopia etukäteen. Soita tai lähetä sähköpostia/WhatsApp-viesti.


Toimitusaika

Suurin osa tilauksista saadaan postiin 1-2 vuorokauden sisällä tilauksen saapumisesta. Tuotteiden toimitusajat ovat pääsääntöisesti 2-4 vuorokautta, mutta voivat vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.


Miksi tilaus viipyy?

Yleisimmät syyt toimitusajan venymiselle ovat:

Oliko osoitteesi oikein?

- Tarkista sähköpostiin saamastasi tilausvahvistuksesta, onko antamasi osoite varmasti oikein.

Ilmoitus paketista tulee teksti- ja/tai sähköpostiviestinä.

- Posti ei nykyään lähetä kaikissa tapauksissa vastaanottajalla perinteistä pakettikorttia, vaan ilmoitus saapuneesta lähetyksestä tulee tekstiviestinä ja/tai sähköpostina.

- Ilmoitamme sähköpostilla poikkeavista toimitusajoista.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

- Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.


1) Lähetä ensimmäiseksi viestiä tai soita.

2) Palautuksen käsittelemiseksi tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot:

• Asiakkaan tiedot (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)

• Tilausnumero

• Palautettavat tuotteet (tuotteen nimi ja mahdollisesti myös tuotenumero)

• Palautuksen syy (esimerkiksi vika tuotteessa tai tuotepalautus 14 päivän sisällä)

3) Saat ohjeet, miten menetällä palautuksen kanssa.


Voit palauttaa tilaamasi tuotteen tai vaihtaa sen toiseen.

- Huom: Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain myyntikunnossa olevia tuotteita.

- Etukäteen maksettu hinta palautetaan takaisin samalla maksutavalla, jolla maksoit ostokset verkkokaupassa.

- Reklamointiaika on 14 vuorokautta.

- Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Noutamatta jätetty tilaus ei ole palautus/peruutus!


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketti ei aina onnistu kulkeutumaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä postista noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

- Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi.

- Mikäli mahdollista, ota aina valokuva vaurioituneesta lähetyksestä ennen kuin avaat pakkauksen. Liitä valokuva postille tekemääsi vahinkoilmoitukseen. Asiasi käsittely yksinkertaistuu ja nopeutuu.

- Ota myös yhteys kauppiaaseen!


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme!


Sähköposti: info@bazaari.fi

Puhelin ja WA: 040-3235 450